INFOTIR S.R.L a implementat un proiect cu finantare nerambursabila care extinde capacitatea de prestări servicii a întreprinderii cu scopul de a-i permite consolidarea poziției pe piață, creșterea cotei de piață, creșterea competitivității și dezvoltarea economică a firmei pe termen mediu și lung. Titlul proiectului este : Investitii Productive pentru redresarea economica a Infotir SRL, pentru care s-a semnat contractul de finantare cu nr. 569/POC/411/AS/04.02.2023, cod RUE:16614, cod SMIS:159584. Valoarea totală a proiectului este de 2.541.314,41 lei, din care valoarea finanțării nerambursabile este de 1.513.778,98 lei, după cum urmează: din Fondul European de Dezvoltare Regională – 1.268.031,89 lei şi Bugetul Naţional – 245.747,09 lei. Domeniul de activitate în care s-a realizat investiția este cel al activității de depozitări, domeniul delimitat conform legislației în vigoare prin Codul CAEN 5210 – Depozitări.
Proiectul s-a derulat pe o perioadă de 11 luni, respectiv de la 04.02.2023 până la 31.12.2023 la locația de implementare a proiectului din Municipiul Satu Mare, Str. Botizului, nr. 49/F, județ Satu Mare și a urmărit atingerea următoarelor obiective:
Obiectivul general al proiectului este consolidarea pe piața regională a serviciilor de depozitare, prin realizarea de investiții pentru modernizarea și dezvoltarea întreprinderii. Se are în vedere creșterea competitivității economice prin demararea unui proiect complex de achiziție de echipamente moderne; dezvoltarea tehnică a întreprinderii este considerata a fi o prioritate strategică importantă, astfel încât întreprinderea să poată gestiona concurența de pe piața și să își faciliteze capacitate de a-și consolida poziția pe piața și de a se extinde deopotrivă spre noi piețe.
Obiective Specifice atinse prin proiect sunt:
- Achiziție de echipamente cu un pronunțat caracter verde încorporând tehnologii de ultimă generație;
- Creșterea contribuției la atingerea obiectivelor de mediu;
- Relansarea economică a întreprinderii prin ameliorarea efectelor pandemiei COVID 19.
Echipamentele achizitionate sunt:
1. Generator de curent-1 buc
2. Incarcator telescopic-1 buc
3. Transpaleta manuala-1 buc
4. Electrostivuitor-1 buc
5. Electrostivuitor cu operator pietonal-1 buc
6. Motostovuitor-1 buc
7. Transpalet cu cantar-1 buc
8. Multifunctionala-1 buc
9. Sistem de calcul-4 buc
10.Laptop -1 buc
11. Display-1 buc
12.Sistem de supraveghere video-1 buc
13. Ssitem alarma-1 buc
14. Aparat aer conditionat-4 buc
15. Incarcator frontal multifunctional-1 buc
16. Masa birou-5 buc
17. Pompa caldura-1buc
18. Sistem fotovoltaic-1 buc.
Contractori implicați in implementarea proiectului, obiectul contractelor și valoarea acestora:
1. Furnizor OSIRON S.R.O., obiectul contractului fiind furnizare încărcător multifuncțional cu braț telescopic în valoare de 109.990,00 EUR.
2. Furnizor TEHNO SERVICE S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare sistem de alarmă și sistem de supraveghere în valoare de 61.900,00 RON fără TVA.
3. Furnizor WYLZE LOGISTIK S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare echipamente (transpaletă manuală, transpalet cu cântar, motostivuitor, electrostivuitor, electrostivuitor cu operator pietonal, încărcător frontal multifuncțional) în valoare totală de 1.056.150,00 RON fără TVA.
4. Furnizor GEELI GENERATION ELECTRIC S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare multifuncțională, sistem de calcul, laptop și display în valoare totală de 122.600,00 RON fără TVA.
5. Furnizor CRISDEN IMPEX S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare masă birou - 5 buc în valoare totală de 20.400,00 RON fără TVA.
6. Furnizor GEELI GENERATION ELECTRIC S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare aparat aer condiționat - 4 buc în valoare totală de 13.600,00 RON fără TVA.
7. Furnizor GEELI GENERATION ELECTRIC S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare generator curent în valoare de 49.000,00 RON fără TVA.
8. Furnizor TEHNO SMART SERVICE S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare sistem fotovoltaic în valoare totală de 92.679,74 RON fără TVA.
9. Furnizor GEELI GENERATION ELECTRIC S.R.L., obiectul contractului fiind furnizare pompă de căldură în valoare de 51.874,85 RON fără TVA.
Anunț demarare proiect INFOTIR
Anunț finalizare proiect INFOTIR